Üdv a blogomon!

~Ha szereted a vámpírokat,akkor neked itt a helyed!~
-Betti

2014. december 5., péntek

17.Rész

17.Rész
Julie
Julie éppen a főbejárat előtti padon ült.Nem ült volna ott,ha nem lett volna muszáj.A képessége segítségével,érezte hogy azon a területen erőszakos gyilkosságot hajtottak végre.Éppen a barátját várta,Finn-t.Finn ötödéves,Julie pedig negyedéves.
Mikor Julie hangokat hallott,felpattant a helyéről és elbújt a közeli szökőkút mögé,mert a felé jövő gondolatok alapján,tudta hogy nem Finn az.Meglepő sikkantás hagyta el a száját,mikor meglátta hogy Nadine barátnője,Jenna Davis és a suli főpapnőjének,Taurielnek a harcosa,Arisztosz beszélgetnek a főbejárat előtt.
-Tudom hogy nagyon hiányzik,de ne aggódj.Hamarosan látni fogod az édesanyád.Addig is maradj nyugton,és figyeld a jeleket. - A lány mosolyogva bólintott,majd tovább állt.
Mikor Arisztosz is elment,Julie fellélegzett,de amikor megfordult majdnem felsikoltott.Egy fura,szőke lány lihegett az arcába,és őt nézte.Egy pillanatig mereven állt,de aztán megenyhült az arca.
-Szia Julie.Csak nem kémkedsz?
-Tanja...megijesztettél.Mit keresel itt? - Kérdezte Julie,miközben zihálva vette a levegőt.
-Te is láttad? Mármint Jenn-t és Arisztoszt. - Julie azon gondolkodott,vajon mennyit mondhat el a lánynak,de aztán meghallotta a gondolatait. Ó istennő,itt valami rohadtul bűzlik.Jenn és Arisztosz? Talán csak arról van szó hogy Jenn az idősebb pasikra bukik..Nem! Ez annál komolyabb.
-Persze,azért bújtam el.Épp a barátomat vártam mikor meghallottam a gondolataikat.Igaz,csak egy-két dolgot tudtam elcsípni,mert nagyon védekeznek.
-De miért? Mi védeni valója lenne Jenn-nek? Mármint,persze,minden embernek vannak titkai.De nekem akkor sem stimmel.Az érzéseik alapján...Jenn feszült..Arisztosz pedig dühös,és türelmetlen..Nem nagyon hallottam,de mintha valami anyáról beszélgettek volna.
-Pontosan.Jenn-nek nagyon hiányzik az anyja,és Arisztosz azt mondta neki hogy figyelje a jeleket... - Mondta Julie gyanakvóan,majd hirtelen zajokat hallottak a bejárat felől.Azt hitte Jenn az vagy Arisztosz,de amikor oda nézett meglátta a barátját.
-Figyelj Tanja,nekem most mennem kell.
-Várj! Erről egy szót se szólj Nadine-nak,és feltétlen beszéljünk mielőtt elutazom,oké?
-Hát persze.Találkozzunk a keleti falnál egy óra múlva. - A lány elvigyorodott,majd elfutott.

Nadine
Pont a keleti falnál sétáltam a macskámmal,mikor megláttam hogy Tanja úgy futkos mint egy fogyatékos.
-Tanja? Mit csinálsz?
-Ó,szia Nadine.Én? Semmit,csak keresem a macskámat,a neve Finnick,és nagyon idióta.Egész nap előlem bujkál.Futkos össze-vissza.Mikor indulunk? - Kérdezte zihálva.
-Hát...Ötkor.Ami az eltűnt személyeket illeti,nem láttad Darrent? Cordelia kitalálta hogy neki is jönnie kell.
-Csak azért mert tud Neferetről? Ez elég hogy is mondjam...Furcsa. - Egész idáig azt gondoltam Tanja-ról,hogy furcsa és nem ismer viccelődést.De most komolyan.Kábé három hete jelöltek meg,és az első napon megismertem,de egy deka humort nem láttam rajta.Most azonban kezdtem megkedvelni,egyáltalán nem találom furcsának,csak érdekesnek.
-Eléggé kiakadtam,nem akarom őt is bajba sodorni.És Jenn-t sem láttad? - Tanja egy pillanatra megdermedt,aztán idegesen elmosolyodott.
-Nem,ma még nem.Miért,te sem láttad?
-De igen,de akkor kicsit összekaptunk.Igazság szerint lekiabáltam amiért nem jött be hozzám a gyengélkedőre.Azt mondta az anyjával volt valami,és hogy ott volt mikor Lena meghalt..A furcsa az volt,hogy amikor legelőször kérdőre vontam,azt mondta Mordekai lába eltört. - Legyintettem,majd folytattam. - Később tisztáztuk a dolgokat.Szegényt,meg tudom érteni.Én az apámat vesztettem el,ő pedig az anyját. - Ránéztem az órámra.Te jó ég! Ötkor indulunk,most pedig háromnegyed négy van.
-Ne haragudj Tanja,de mennem kell.Nem sokára találkozunk! - Elköszöntem,majd bementem a lánykoleszbe.

Tanja
-Jól van Finnick! Most már elő bújhatsz! - Súgta Tanja a fa mögé,ahonnan egy fehér cirmos bújt elő.Sértődötten fújt a tesze-tosza lányra,aki felkapta és magyarázkodni kezdett.
-Hé,Finnick.Nem is vagy idióta,csak ki kellett valamit találnom hogy találkozhassak Julie-val. - Finnick egy pillanat alatt megenyhült,és a két mancsát Tanja pirosas arcára tette.Tanja letette Finnick-et,majd leült a fa oldalába és csendesen várt.
Hirtelen Julie toppant be,aggódó arcával. - Hallottam a gondolataid.Jenn-ről.
-Valami nem stimmel.Hazudik,meg titkolózik.Pedig mi a barátai vagyunk.Komolyan,nem értem mi van vele. - Rázta a fejét Tanja,majd Julie leült mellé.
-Talán kémkedni kellene? Mert az elég ijesztő és fura.
-Van olyan amikor egy embernek az ijesztő és a fura a valóság.Ilyen vagyok én. - Rántotta meg a vállát Tanja,majd Julie elvigyorodott.
-Szerintem pont ezért találtunk egymásra Finn-vel.Mindketten megijedünk a normális emberektől.Találnod kéne egy hozzád hasonlót.Láttalak már párszor.Ezelőtt... -Julie húzta száját,mintha ki akarná kerülni a szót.
-Ezelőtt folyton egyedül mentem a sulibulikra? Igen,de nem azért mert nem hívtak meg,hanem azért egyik sem volt érdekes.Tudod,én az érdekes embereket kedvelem.Azokat akik nem görcsölnek egy folytában azon hogy mi lesz holnap,vagy holnap után.Csak a jelennek élek,és szeretném ha ilyen lenne a pasim is. - Egy pillanatra elhallgatott,majd elvigyorodott. - Mi legyen a mi Pinokkiónkal? Az nem akkora baj hogy egyszer füllent egyet,de nekem akkor is rossz érzésem van vele kapcsolatban.Hé,ma kajánál,nem tudod kihallgatni a gondolatait?
-Nem bír engem.Ha meglát a ti asztalotoknál,azonnal elmegy vagy valami.
-Nem,nem.Egy másik asztalnál! A képességed olyan mint a Bluetooth,ugye? - Kíváncsiskodott Tanja.
-Ha jól ismerem a személyt,összpontosítok a hangjára..Gondolok rá,és egyszer csak megszólal.Hallom,és látok képeket.Elég könnyű. - Vonta meg a vállát Julie,majd mindketten egy reccsenő zajra lettek figyelmesek.
-Ki van ott?! - Kiáltott Tanja,majd behunyta a szemét és a valaki érzéseire koncentrált.Düh,utálat,és bosszúvágy.Egyetlen dolog volt amit még tudniuk kellett volna,az hogy ki ellen tervel a Valaki bosszút,és hogy ki az a Valaki.De mielőtt Tanja megláthatta volna,a valaki elszáguldott a Médiaközpont felé.
-Bele tudtál lesni a gondolataiba? - Kérdezte Tanja zihálva,majd Julie tágra nyílt szemmel ránézett.
-Egyetlen egy képet.Egyetlen személy mosolygott rajta.Nadine volt az.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése