Üdv a blogomon!

~Ha szereted a vámpírokat,akkor neked itt a helyed!~
-Betti

2014. december 11., csütörtök

19.Rész

19.Rész
Tanja
-Ó,istennő! Ugye jól vagy? - Tanja rettenetesen bedühödött a szélhálmos barátnőjére,bár az is lehet hogy sosem voltak igazán barátok.Ki tudja,mióta tervezgette ezt.Julie levegő után kapkodott és földön ült.
-Rohadt.....Kurva! - Zihálta a lány,és nehezen rámosolygott Tanja-ra. - Ja,elég jól vagyok.Az viszont meglepett hogy tud kapcsolatot teremteni a vízzel.Furcsa.Miért adott neki ajándékot az Istennő,ha egyszer ilyen gonosz?
-Már nem most adta.Már akkor meg volt neki amikor zafírkék vámpírjelölt volt.Az egyik szertartáson úgy csinált mintha akkor kapta volna meg.Kábé egy hete hogy elhitette velük,nem hinném hogy a fojtogatást gyakorolta egy héten keresztül.Emlékszem rá hogy az udvaron gyakorolt amikor megérkeztem a suliba.Hm.
-Akkor érthető.Nüx nem veszi vissza a képességeket,ez pedig elég gáz.Hé.... - Kezdte Julie,majd nyelt egy hatalmasat. - Téged nem a víz fojtogatott,és nem is ő....
-Való igaz.Furcsa volt,és fájdalmas.Mintha...Fagyos pengékkel vagdosták volna a bőröm.Nem sok kellett hozzá hogy felsikoltsak. - Hirtelen a Maroon 5 animals című szám refrénje szólalt meg,és Tanja az Iphone-ért nyúlt.
-Tanja? Szia,hol vagy már? Mindenki a menzán van,nem sokára indulunk.
-Nadine! Jaj,elszaladt az idő,máris ott vagyok!
-Hé,tudtad hogy a macskákat nem szabad hozni? Az egyszer biztos hogy Percy irtó dühös lesz.
-Hát még Finnick! De most megyek,a menzán találkozunk! - Megnyomta a BEFEJEZÉS gombot,és zsebre rakta az Iphone-t. - Figyelj Julie,nekem mennem kell.Nem hiszem hogy fel foglak hívni a Roaming miatt...-
-A Roaming miatt? Ugye ezt most nem komolyan mondtad? - Kérdezett vissza Julie,és elkomorodott. - Túl nagy kockázat lenne,nem?
-Nem.Már úgy is tudja hogy tudjuk.Egyszerűen csak le vagyok égve.Anyám minden hónapban feltölti a bankszámlám,és az utóbbi hónapban sokat vásároltam,megfogyatkozott a cipőim száma,és a Saks-ban leértékelés volt.Igaz hogy csak húsz százalékos,de nem hagyhattam ki.Vettem vagy négy párat,amitől teljesen kimerült a keretem.Remélem hogy a velencei útra feltölti.
-Hm,szóval pénzes vagy,ugye? - Vigyorodott el Julie.
-Nem mondanám.Főleg úgy hogy nem vásárolok puccos helyeken.H&M,Nike....Bla bla.Az ékszereimet is a Brady Street-en lévő boltban készítem el.Na mg ugye,anyám nem halmoz el pénzzel.Egy hónapban kapok kétezer dollárt....De,most mennem kell.Ha arra járok,veszek neked valami szépet! - Tanja óvatosan megölelte Julie,majd utólag rákacsintott.
Tanja feszülten sétált végig a folyosón,és a menza ajtajában megállt.Körülnézett,és amikor megbizonyosodott arról,hogy Jenn nincs az asztaluknál,oda sietett.
-Tök izgulok! Sosem jártam még Velencében! Lefogadom hogy van egy csomó üzlet! - Kiáltotta,és leült Andy mellé,közben mindenki felvonta a szemöldökét. - Most meg mi van?!
-Semmi,csak nehéz téged elképzelni egy plázában,vagy egy Gucci üzletben. - Mondta Adam szórakozottan.
-Hé,én igenis el tudnám őt képzelni mondjuk egy puccos divat bemutatón,vagy valami.Attól hogy más stílusa van,lehet elegáns is. - Mondta Nadine,Tanja pedig elvigyorodott.
-Ha más lenne a hajad,felhúznál egy szép ruhát,meg egy magassarkút....Igen,totál jó lenne! - Mondta Andy és bele boxolt Tanja vállába.
Tanja jó nagyot kapott be a spagettiből,és hirtelen megijedt,hátha megakad a torkán. Jenn közeledett feléjük,az érzései......Kit érdekelnek az érzései,nem félek tőle,az érzéseit pedig magasról leszarom,gondolta,és tovább ette a spagettit.A lány arca furcsa volt,de amikor odaért,elvigyorodott és leült Tanja mellé,aki hirtelen megmerevedett,majd óvatosan arrébb csúszott.
-Miről maradtam le? - Kérdezte Jenn,végig ártatlan mosollyal.A kérdést láthatóan Nadine-nek intézte,de a szeme sarkából folyamatosan Tanja-t nézte.
-Elképzeltük Tanja-t egy olaszországi divatbemutatón.Be vagyunk zsongva Velencétől! - Lelkendezett Andy.
-Hát Tanja,ha te el akarsz jutni egy igazi divatbemutatóra,nem a bohóc boltban kellene vásárolni a ruhákat. - Jenn hangja jéghideg volt,de a mondat közben angyali vigyor volt a képén,így senkinek nem tűnt fel hogy a lány komolyan gondolta.
-Khm.Helló. - A következő pillanatban Christine Hargensen lépett az asztalhoz,kisírt szemekkel és remegő kézzel,ami Tanja-t is meglepte.Egy pillanatig azt gondolta hogy sértegetni akarja őket,vagy netán szövetséget kötött Jenn-vel.
-Christine Ribanc Hargensen,mit akarsz? - Kérdezte Jenn.Christine-t láthatóan meglepte hogy így szólt hozzá.
-Tőled semmit.Nadine-hez jöttem. - Élesen ránézett a lányra,majd fojtatta. - És ne nevezz többet ribancnak,te gonosz kurva.
-Ööö,mit szeretnél Christine? - Kérdezte Nadine,és ami meglepte a társaságot,Christine elmosolyodott.Mi a frász? Nem tudtam hogy a Balrog tud mosolyogni.Gondolta,és megpróbált oda figyelni az érdekes jelenetre.
-Először is,állítsd le az idióta barátnődet,mielőtt megidézem a levegőt és elrepítem a pokolba.Másodszor pedig....Köszönetet akartam mondani,amiért....Tudod.
-Hazudsz te kis ribanc! Még hogy megidézed a levegőt? A mi istennőnk csak nem olyan hülye hogy ajándékot ad egy ilyen ribancnak...-
-Jenn,hagyd már abba! Megölték a cicáját... - Védekezett Tanja,mire Jenn vészjóslóan ránézett. - Találkoztam vele a társalgóban.Christine zokogott,én pedig odamentem megkérdezni mi a baja....Nüx pedig nem hülye.Nagyon jól tudja mi történik itt.Az istennő belelát a lelkünk legmélyebb zugába is,ha pedig méltók vagyunk rá,akkor megajándékoz.
-De fura vagy. - Mondta Christine és hangos hahotázásba kezdtek.
Nadine
Oké,azt már felfogtuk hogy Jenn és Tanja közt valami feszültség van,viszont arra nem számítottam hogy Hargensen itt köt ki.Amit pedig Tanja mondott,tényleg fura volt,de ugyan akkor tanulságos és igaz is.Mikor mindenki abba hagyta a röhögést,Jenn hozzám fordult.
-Mi van Nadine? Talán barátnők vagytok,vagy mi? - A hangja jéghideg volt és gonosz.
-Barátnők? Dehogy! Csak ő nem olyan seggfej mint ti! Akkor is ha gyűlöl,de ő legalább oda jött és megkérdezte mi van! Örülj neki hogy ilyen barátnőd van,és én nem rinyálnék a helyedben.... - Gúnyos mosoly jelent meg az arcán,és fojtatta. - Most legalább kiderült mekkora bunkó vagy.Na viszlát.
Mindenki tátott szájjal bámulta a távolodó Christine-t,köztük én is.Mikor felébredtünk,én azonnal Jenn-hez fordultam.
-Ezt most miért kellett? Nem szólt hozzád semmi rosszat! - Ami a legjobban meglepett az az volt,hogy szó nélkül felállt és elment.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése